Klimczak, Drozdowska i Sosnowska odeszły z FCB&theMilkman
Z agencją reklamową FCB&theMilkman rozstały się Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, od początku pełniące funkcję dyrektorek kreatywnych. Z firmą pożegnała się także Monika Sosnowska, group account director.
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak od utworzenie FCB&theMilkman w styczniu 2022 roku były związane z agencja jako creative partners. W przeszłości stały na czele kreacji Bridge2Fun, która współpracowała na polskim rynku z FCB.
- Była to nasza decyzja, mamy trochę inną wizję, a przez te ostatnie półtora roku czujemy, że udowodniłyśmy, że potrafimy osiągać sukcesy zarówno kreatywne jak i biznesowe, czego dowodem jest zaufanie klientów - przekazała nam Agnieszka Klimczak.
Czas na OK Human
Drozdowska i Klimczak założyły własną agencję OK Human. W zamyśle ma zajmować się nie tylko tworzeniem kreacji reklamowych, ale i edukacją rynku. W planach jest powołanie fundacji, której celem będzie promowanie i wspieranie kreatywności nie tylko w reklamie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Drozdowska i Klimczak były pierwszymi dyrektorkami kreatywnymi, laureatkami nagrody Cannes Lion dla polskiego biura FCB w 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: Klimczak, Drozdowska i Sosnowska odeszły z FCB&theMilkman