Fanta po Jamajsku
Na rynku polskim pojawiła się Fanta Pineapple. Ta oryginalna propozycja została przygotowana w ramach limitowanej serii Fanta World, wprowadzanej po raz pierwszy na rynek polski.
- Konsumentami napojów Fanta są najczęściej młodzi ludzie, którzy lubią dobrą, nieustającą zabawę i klimat szalonej przygody. To właśnie z myślą o odbiorcach, którzy lubią nowinki i nie znoszą nudy, firma Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. po raz kolejny zaproponowała nowy, ciekawy smak - mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, Kierownik Grupy Napojów Smakowych Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o, dodając, że Fanta Pineapple ma dużą szansę zostania hitem letniego sezonu.
Wprowadzenie egzotycznej, limitowanej serii Fanta World w Polsce będzie wsparte intensywną kampanią reklamową. Spot reklamowy limitowanej serii napojów będzie prezentowany na antenie stacji: Polsat, TVN, TVN7, VIVA, MTV. Prowadzona równolegle kampania on-line zostanie połączona z odświeżeniem serwisu http://www.fanta.pl/, na którym Internauci będą mogli wziąć udział w konkursie Reportera Fanta World i wyjechać na Jamajkę.
Promocja Fanta Pineapple będzie odbywała się również w sklepach na terenie całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Fanta po Jamajsku