SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

Firma Colian wprowadziła nowe opakowania wafelków Familijnych. Promuje je kampanią autorstwa agencji Opus B. 

Zadaniem zespołu Opus B było opracowanie komunikacji nowych opakowań wafelków Familijne, które sukcesywnie pojawiają się na sklepowych półkach.

- O nowych opakowaniach wafelków postanowiliśmy opowiedzieć lekko i z uśmiechem, w znanej już widzom konwencji wierszyka, i z udziałem sympatycznych animowanych bohaterów - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Wafelki Familijne w nowych opakowaniach

Autorzy działań bazując na istniejących elementach stworzonej przez siebie platformy "Mus je schrupać zanim znikną", wzbogacili komunikację o nowe elementy, w tym animację poklatkową. 

Kampania zasięgiem obejmie telewizję oraz serwisy VOD i YouTube. Opus B odpowiada za kreację oraz realizację spotu.
 

Dołącz do dyskusji: Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
UWAGA! OSTRZEŻENIE! W składzie znajduje się szkodliwy tłuszcz.
2 0
odpowiedź