SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Fakty po południu" ciągną TVN 24 do góry

Nowy magazyn informacyjny "Fakty po południu" emitowany w dni powszednie o godz. 16.00 w TVN 24 po czterech wydaniach ma średnio 312 tys. widzów, czyli więcej niż gromadziło to pasmo w grudniu ub.r.

Średni udział TVN 24 w czasie trwania programu to 2,96 proc. w  grupie 4+ i 2,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Dane dotyczą odcinków magazynu wyemitowanych od poniedziałku 4 stycznia do czwartku 7 stycznia br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

"Fakty po południu" poprawiają wyniki TVN 24, bowiem w trzech pierwszych tygodniach grudnia ub.r. od poniedziałku do czwartku między 16.00 a 17.05, oglądalność kanału wyniosła 194 tys. widzów, a udział odpowiednio 1,99 i 1,81 proc. Stacja nadawała wtedy głównie serwisy informacyjne.

W czasie emisji "Faktów po południu" liderem wśród kanałów newsów jest TVP Info, który ma wtedy 3,48 proc. udziału. Stacja nadaje wtedy "Rozmowę dnia", serwis informacyjny oraz programy lokalne. Natomiast udział Polsat News w tym paśmie wynosi 0,38 proc. ("To jest dzień", "Wydarzenia", "Biznes informacje", "Informacje").

Dane telemetryczne pokazują, że nowy program TVN 24 oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W magazynie "Fakty po południu" znaleźć w nim można relacje reporterskie dotyczące wydarzeń dnia, rozmowy z gośćmi i reporterami "Faktów", prognozę pogody czy informacje zagraniczne przedstawiane przez Jacka Pałasińskiego. Program prowadzi Anita Werner.


Oglądalność "Faktów po południu" wydanie po wydaniu 

Fakty po południu

Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-01-2010 352 378 3,44% 2,87%
05-01-2010 267 750 2,57% 3,03%
06-01-2010 258 018 2,37% 2,53%
07-01-2010 370 758 3,52% 2,31%
średnia 311 884 2,96% 2,68%


Widownia magazynu na tle konkurencji 

Fakty po południu na tle konkurencji

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP Info 365 851 3,48%
TVN 24 – Fakty po południu 311 884 2,96%
Polsat News 40 119 0,38%


Profil widowni "Faktów po południu" 

Fakty po południu ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 53,78% 112

Kobiety 46,22% 89
Wiek 4-9 1,31% 22

10-15 1,24% 18

16 - 19 2,72% 47

20 - 24 3,59% 44

25 - 29 3,99% 45

30 - 34 4,21% 52

35 - 39 5,01% 71

40 - 44 4,72% 73

45 - 49 9,74% 137

50 - 54 11,96% 145

55 - 59 17,00% 224

60+ 34,50% 177
Wlk. miasta Wieś 19,19% 49

< 50 tys. 28,31% 117

50-100 tys. 12,18% 142

100-200 tys. 14,90% 186

> 200 tys. 25,43% 125
Zawód Top management 12,38% 159

Pracownicy średniego szczebla 17,67% 122

Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,97% 84

Emeryci 40,62% 163

Inni 12,36% 38
Wykształcenie Podstawowe 41,40% 90

Średnie 38,48% 130

Wyższe 17,57% 154

Inne 2,55% 20


 

Dołącz do dyskusji: "Fakty po południu" ciągną TVN 24 do góry

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
redhacikPL
Fakty po południu to oczywiście genialny pomysł, ale tak jak i w przypadku działań n-platformy z misiami - MOCNO SPÓŹNIONY!!! lol Lepiej jednak późno niż wcale, choć nie koniecznie dla akcjonariuszy, którzy powinni za takie właśnie pomyłki (ZANIECHANIA!!) rozliczać zarządy ;)

Tak przynajmniej dzieje się w rozwiniętych gospodarkach rynkowych gdzie rynki telewizyjny, czy telekomunikacyjny są uwolnione i konkurencja na nich jest bezlitosna - z olbrzymią oczywiście korzyścią dla klientów
0 0
odpowiedź
User
GP
A ja Proponuje Fakty wieczorne po 23:00
0 0
odpowiedź
User
sg
To może cały TVN 24 zmieni nazwę na Fakty24? Wiadomo ,że całe pasmo "Dzień na żywo": jest nudne. No ale "Fakty po południu" to niemal to samo.
0 0
odpowiedź