Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim
Play ma najpopularniejszą stronę wśród użytkowników Facebooka z Polski. Wyprzedza ona profil marki Serce i Rozum oraz stronę Roberta Lewandowskiego. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 2 grudnia 2018 r.) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Play, która ma 2,05 miliona fanów z naszego kraju.
Kolejne są Serce i Rozum, Robert Lewandowski, Radio Eska, Allegro, Wiedza bezużyteczna, Ewa Chodakowska, Demotywatory, Samsung i McDonald's.
Wśród marek prowadzi Play, wyprzedzając Allegro, Samsung, McDonald's, Orange, Reserved, H&M, Cropp, Domodi.pl i Coca-Colę.
Wśród profili mediowych na czele jest Radio Eska (1,8 mln fanów z Polski), przed Eska TV, YouTube, Facebookiem, TVN24, Onetem, TVN, Sport.pl, MTV Polska i Przeglądem Sportowym.
Pozycję lidera wśród celebrytów zajmuje Robert Lewandowski, który ma 1,82 miliona fanów z Polski i wyprzedza Ewę Chodakowską oraz Martynę Wojciechowską. Na kolejnych miejscach są Kuba Błaszczykowski, Kamil Bednarek, Vin Diesel, Cleo, SA Wardęga, Eminem i Magda Gessler.
W kategorii Rozrywka na czele znajduje się Serce i Rozum (1,86 mln fanów z Polski), wyprzedzając Abstrachuje.TV, Rezigiusza, serial "House", Blowka, Shreka, Multikino Polska, "M jak miłość", Harry Pottera oraz Stuu Games.
Z kolei w kategorii Sport liderem jest FC Barcelona (1,06 mln fanów z Polski), która wyprzedza Łączy nas piłka (oficjalny profil PZPN), Real Madryt, Legię Warszawa, UEFA Champions League, Borussię Dortmund, Lecha Poznań, Manchester United, FC Bayern München oraz KSW.
W III kwartale br. Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,3 mld.
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim