Fabryka Marketingu z Tears of Joy zajmą się obsługą kampanii resortu zdrowia w social mediach
Agencje Fabryka Marketingu i Tears of Joy wygrały przetarg Ministerstwa Zdrowia na obsługę emisji płatnych kampanii reklamowych resortu w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oprócz Fabryki Marketingu i Tears of Joy oferty w przetargu złożyły także agencje: Aplan Media, ClickAd Interactive, Novitzky Group oraz konsorcjum Mastermind Media z White Octopus
Resort zdrowia planuje szereg kampanii w social mediach, głównie na Facebooku, Twitterze, Youtube i Instagramie.
Wybrane agencje będą odpowiadać za zaplanowanie tych działań, zakup emisji, monitorowanie i optymalizowanie. Będą pracować dla resortu przez rok od zawarcia umowy.
O wyborze zwycięzcy decydowały: w 60 proc. prowizja za obsługę kampanii w internecie oraz w 40 proc. portfolio agencji.
Resort już na etapie przetargu zastrzegł, że maksymalna wysokość prowizji za obsługę realizacji wszystkich kampanii wynosi 20 proc. liczone od wartości zakupu mediów. Budżet resortu na obsługę emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (zakup mediów oraz prowizja agencyjna) wynosi 360 000 zł brutto.
Realizacja każdej pojedynczej kampanii co do kosztów będzie odbywać się na tych samych zasadach: koszt zakupu mediów oraz prowizja obliczana procentowo od wartości zakupu mediów, gdzie prowizja nie może być większa niż 20 proc. kosztów zakupu mediów.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu z Tears of Joy zajmą się obsługą kampanii resortu zdrowia w social mediach