SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edipresse rezygnuje z „Be Active”. Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł

Firma Bebio, należąca do trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Lefterisa Kavoukisa, rozmawia z wydawnictwem Edipresse Polska o przejęciu wydawania miesięcznika „Be Active. Dietetyka & fitness”, które rezygnuje z tytułu. - Magazyn nie zostanie zamknięty, ale na pewno zmieni się - zapewnia Lefteris Kavoukis.

O rozmowach dotyczących przejęcia wydawania miesięcznika „Be Active” poinformowały portal Wirtualnemedia.pl zarówno Edipresse Polska, jak i firma Bebio. Ta druga uzasadnia, że chce zająć się wydawaniem tego pisma, ponieważ jest to zgodne z jej strategią przyjętą na początku br., żeby konsolidować projekty, w które zaangażowana jest Ewa Chodakowska, wokół własnej marki.

Rok temu Bebio uruchomiło serwis lifestylowo-fitnessowy Beactivetv.pl, w którym dostępne są też odpłatnie pakiety materiałów wideo z treningami z Ewą Chodakowską.

Edipresse rezygnuje z magazynu „Be Active”

Magazyn „Be Active” zadebiutował w czerwcu 2015 roku, Ewa Chodakowska jest jego redaktor naczelną i ambasadorką marketingową. Miesięcznik jest skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat zainteresowanych aktywnym stylem życia i zdrowiem. Publikowane są w nim treści dotyczące fitnessu, diet, zdrowego odżywania, ale także psychologii, seksu, mody i urody.

„Be Active” początkowo kosztował 7,99 zł, obecnie jego cena egzemplarzowa to 8,99 zł. Każde wydanie liczby 124 strony.

Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem magazynu wynosiła 24 814 egz., o 35,2 proc. mniej niż rok wcześniej. W całym ub.r. pismo sprzedawało się średnio w 37 597 egz., a w 2016 roku - w 51 698 egz.

Zastępcą redaktor naczelnej „Be Active” jest Ewa Janczak-Cwil, dyrektorem artystycznym - Maciej Moszyński, sekretarzem redakcji - Jowita Hakobert, a poszczególne działy redagują też Agnieszka Kamyczek, Beata Engelhardt, Maria Kowalczyk i Paulina Klepacz. Projekt graficzny magazynu przygotowała Marysia Mastalerz.

Bieżący numer „Be Active” jest w sprzedaży od dwóch tygodni. Edipresse Polska wyda jeszcze jedno wydanie magazynu, pojawi się ono na początku grudnia i potem rezygnuje z wydawania.

Edipresse Polska przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl, że zaproponowało większości pracowników redakcji „Be Active. Dietetyka&Fitness” dalsze zatrudnienia, przy czym część z tych osób rozważa pracowanie dalej przy wydawaniu pisma już w ramach spółki Bebeio.

Bebio szykuje nową wersję „Be Active”

Jakie plany ma spółka Bebio wobec miesięcznika „Be Active”? - W tej chwili jesteśmy na etapie ustalania szczegółów, dotyczących płynnego przejęcia i wprowadzenia go na rynek przez Bebio. Magazyn nie zostanie zamknięty, ale na pewno zmieni się - mówi Lefteris Kavoukis.

- Gruntowne zmiany są naturalnym i niezbędnym etapem rozwoju każdego magazynu. Są one potrzebne, żeby zaspokoić zmieniające się potrzeby Czytelniczek i wyznaczać trendy rynkowe. Moim celem jest także znacznie bardziej zaangażować Czytelniczki w tworzenie pisma. Wierzę, że wszystko, co najlepsze dopiero przed nami! - zapewnia Ewa Chodakowska.

Spółka nie ujawnia na razie, w jaki sposób będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej i dystrybucją „Be Active”: we własnym zakresie czy we współpracy z firmami z branży prasowej. Nie wiadomo też, kiedy ukaże się pierwszy numer magazynu przygotowany przez nowego wydawcę.

Bebio zajmuje się przede wszystkim sprzedażą produktów i usług oraz organizacją eventów opartych na wizerunku Ewy Chodakowskiej. W ub.r. spółka zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 35 proc. do 21,9 mln zł oraz 12,8 mln zł zysku (wobec 8,52 mln zł w 2016 roku).

Dołącz do dyskusji: Edipresse rezygnuje z „Be Active”. Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
Papier to błąd. Niech Pani nie idzie ta droga!!!
odpowiedź
User
Dziwne
Jakos nie rozumiem fenomenu tej pani. Gdyby to faktycznie bylo takie super nie trzeba by bylo pozniej wszczepiac sobie implantkw bo to oszukuwanie niby efektow
odpowiedź
User
Kasia
Jak się Chodakowska nie wyłoży na papierze to oddam jej szacunek, ze potrafi sprzedać każde gowno.
Ale się wyłoży. Nie takie tuzy się wykładały
odpowiedź