Euronet ma nowe logo
Firma Euronet Polska (sieć m.in. bankomatów) wprowadza nową identyfikację wizualną w ramach procesu odświeżania strategii marki.
Nowa identyfikacja obejmuje zmienione logo i koncepcję wizualną, a także zaktualizowaną misję firmy odzwierciedlającą wartości leżące u podstaw jej działania oraz dążenie do wdrażania innowacji na rynku technologii finansowych.
– Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – powiedział Michael J. Brown, prezes i dyrektor generalny Euronet. – Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.
Bardziej współcześnie
W nowym logo Euronet czcionka jest bardziej współczesna i spersonalizowana, niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową barwą – zielenią seaform. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet ma pozwolić utrwalać wizerunek firmy jako marki flagowej, a także wspierać funkcjonowanie jej segmentów biznesowych, takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).
W pierwszej kolejności nowe logo wprowadzono na stronie internetowej www.euronetpolska.pl, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które planowane jest na najbliższe dwa lata.
Dołącz do dyskusji: Euronet ma nowe logo