Enchantimals - nowa marka laleczek Mattel wsparta kampanią (wideo)
Firma Mattel wprowadza na rynek nową markę Enchantimals - małych laleczek w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat. Wspiera to kampania w telewizji i prasie, którą przygotowały firmy Carat Polska i ConTrust Communication.
Enchantimals to laleczki, które mają uczyć dzieci przyjaźni, zaufania, rozumienia i szanowania potrzeb innych oraz harmonii płynącej z natury. Kochają one zwierzęta, z którymi łączy je niezwykła więź. Każda z 15-centymetrowych lalek posiada swojego zwierzęcego przyjaciela, którego przypomina wyglądem i charakterem.
Enchantimals to również historie, piosenki i krótkie filmy wideo dostępne na polskim kanale marki na YouTube.
Launch marki Enchantimals wsparty jest kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych kierowanych do dzieci (TVP ABC, MiniMini+, Nick.Jr) oraz w prasie dziecięcej. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska, a za działania PR oraz koordynację innych aktywności komunikacyjnych - ConTrust Communication.
Dołącz do dyskusji: Enchantimals - nowa marka laleczek Mattel wsparta kampanią (wideo)