Electronic Arts szuka w przetargu agencji do globalnej obsługi mediowej
Firma Electronic Arts, producent takich gier, jak m.in. FIFA, Madden NFL i The Sims rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy do obsługi jej globalnego budżetu mediowego.
Firma od pewnego czasu większość działań mediowych realizuje we własnym zakresie. Teraz zdecydowała, że chce pozyskać zewnętrznego partnera, który będzie ją w procesach związanych ze strategią mediową oraz planowaniem i zakupem mediów wspierać.
Wewnętrzny zespół Electronic Arts ma w dalszym ciągu wewnętrznie i we własnym zakresie zajmować się kwestiami cyfrowymi, takimi jak SEO, SEM, social media, programmatic. Wybrana w obecnym przetargu agencja ma odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz out of home. Strategia i planowanie będą nadal prowadzone wewnętrznie.
Obecnie Electronic Arts współpracuje z domem mediowym Starcom należącym do Publicis Groupe. Agencja ma uczestniczyć w przetargu.
Według szacunków z firmy R3, Electronic Arts wydaje rocznie około 80 mln dolarów w mediach na świecie.
Dołącz do dyskusji: Electronic Arts szuka w przetargu agencji do globalnej obsługi mediowej