EIT Food klientem agencji PR Hub
Europejski Instytut Innowacji i Technologii (EIT) Food CLC North-East wybrał agencję PR Hub do wsparcia koordynacji działań komunikacyjnych w ramach projektu dotyczącego zastosowania innowacji w produkcji artykułów spożywczych. To już kolejna realizacja PR Hub w sektorze rolno-spożywczym.
Europejski Instytut Innowacji i Technologii (EIT) Food to europejska Wspólnota Wiedzy i Innowacji działająca w sektorze rolno-spożywczym. Jej celem jest przyspieszenie innowacyjności i dążenie do bardziej zrównoważonej produkcji w sektorze żywnościowym, a także zwiększenie zaufania konsumentów do produktów spożywczych z uwzględnieniem ich wpływu na zdrowie oraz środowisko naturalne. W Polsce EIT Food działa poprzez swoje centrum kolokacji CLC North-East.
Agencja PR Hub została wybrana w drodze konkursu ofert do wsparcia koordynacji komunikacji projektu dotyczącego wykorzystania jabłek czerwonomiąższowych do produkcji żywności o zwiększonych właściwościach prozdrowotnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Do głównych zadań PR Hub należy koordynacja zaangażowania lokalnych środowisk w projekt, w tym organizacja wydarzenia dla lokalnej społeczności w sadach, a także koordynacja nadzoru nad budową strony www projektu i realizacją filmu dokumentującego udział dzieci z lokalnych szkół w sadzeniu pierwszych w okolicach Tymbarku jabłoni o owocach czerwonomiąższowych.
Agencja PR Hub realizuje liczne projekty dla sektora spożywczego. Jej kluczowymi kompetencjami jest prowadzenie projektów edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia, w tym projektów realizowanych we współpracy ze środowiskami naukowymi i branżą spożywczą.
Dołącz do dyskusji: EIT Food klientem agencji PR Hub