„Efekt domina” ogląda 830 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowy program „Efekt domina” po czterech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 831 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
Premierowe odcinki dokumentalnego cyklu „Efekt domina” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 831 tys. widzów, co przełożyło się na 8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji „Efektu domina” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która pokazuje wówczas serial „Czterej pancerni i pies” oraz turystyczny magazyn „Nie ma jak Polska” (raz pokazano zawody PŚ w skokach narciarskich), co przekłada się na 14,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 („Wojciech Cejrowski - boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 11,04 proc.), a trzecie - Polsat (filmy fabularne; 10,27 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalej plasują się: Jedynka, TVN i Dwójka.
Oglądalność "Efektu domina" na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
1 540 997 |
14,83% |
11,56% |
TVP2 |
1 146 443 |
11,04% |
9,05% |
Polsat |
1 066 730 |
10,27% |
13,84% |
TVN - Efekt domina |
830 948 |
8,00% |
9,94% |
„Efekt domina” to cykl poświęcony ludziom pomagającym innym ludziom - pracownikom fundacji i wolontariuszom docierającym do najbiedniejszych regionów świata. Program prowadzi Dominika Kulczyk, prezes Kulczyk Foundation.
Dołącz do dyskusji: „Efekt domina” ogląda 830 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją