EasyJet dzieli budżet mediowy w regionie EMEA
Linie lotnicze EasyJet wyznaczyły agencje mSix&Partners i Kepler do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z OMD.
Po raz pierwszy EasyJet podzieliły obsługę swojego budżetu mediowego w regionie EMEA. Przetargiem zarządzała firma ID Comms.
Agencja MSix&Partners pokieruje strategią medialną, planowaniem i zakupem mediów offline, a agencja Kepler pokieruje strategią i inwestycjami w media cyfrowe.
Agencje będą współpracować przy inwestycjach medialnych EasyJet na kluczowych rynkach w Wielkiej Brytanii i Europie.
Zadanie to jest częścią strategii easyJet mającej na celu „poprawę efektywności marketingowej” na kluczowych rynkach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Portugalii, Szwajcarii i Holandii.
Agencja OMD, która właśnie traci EasyJet zajmowała się obsługą europejskiego budżetu mediowego marki od 2003 roku. Agencją kreatywną przewoźnika jest VCCP.
Dołącz do dyskusji: EasyJet dzieli budżet mediowy w regionie EMEA