SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

EasyJet dzieli budżet mediowy w regionie EMEA

Linie lotnicze EasyJet wyznaczyły agencje mSix&Partners i Kepler do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z OMD.

Po raz pierwszy EasyJet podzieliły obsługę swojego budżetu mediowego w regionie EMEA. Przetargiem zarządzała firma ID Comms.

Agencja MSix&Partners pokieruje strategią medialną, planowaniem i zakupem mediów offline, a agencja Kepler pokieruje strategią i inwestycjami w media cyfrowe.

Agencje będą współpracować przy inwestycjach medialnych EasyJet na kluczowych rynkach w Wielkiej Brytanii i Europie.

Zadanie to jest częścią strategii easyJet mającej na celu „poprawę efektywności marketingowej” na kluczowych rynkach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Portugalii, Szwajcarii i Holandii.

Agencja OMD, która właśnie traci EasyJet zajmowała się obsługą europejskiego budżetu mediowego marki od 2003 roku. Agencją kreatywną przewoźnika jest VCCP.

Dołącz do dyskusji: EasyJet dzieli budżet mediowy w regionie EMEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl