Serwis Polki.pl z autorskim serialem o życiu 30-letnich kobiet. „To nasza pierwsza tak duża produkcja”
W czwartek, 13 kwietnia, Edipresse Polska pokaże na serwisie Polki.pl pierwszy odcinek swojego nowego serialu „Dziewczyny 3.0”. Autorem scenariusza i reżyserem jest Katarzyna Dudzińska, a zdjęć - Remigiusz Wojaczek.
Pierwszy sezon składać się ma z 10 odcinków, plus pilot. Każdy z nich potrwa pięć minut, emisje zawsze będą w czwartki. Edipresse Polska nie zdradza kosztów produkcji serialu. Serial opowiada o przygodach trzech kobiet w wieku 30 lat.
W rolach głównych zobaczymy Barbarę Wypych (gra Zosię), Izę Kała (serialowa Julia) oraz Zuzannę Pawlak (Małgosia). - To jest pierwsza tak duża produkcja Edipresse Polska. Po cyklu dokumentalnych filmów o niezwykłych kobietach „Teraz Polka”, przyszedł czas na serial. Jest oczywiście kobiecy. Śmieszny, prawdziwy, jak lustro - mówi Magdalena Klimkowska, redaktor naczelna serwisu Polki.pl.
Za produkcję "Dziewczyn 3.0" po stronie Edipresse Polska odpowiada Anna Rucińska, która nadzoruje dom produkcyjny Denoisers. Producentem wykonawczym jest Krzysztof Toruński (Denoisers). Za promocję i dystrybucję serialu odpowiada Edipresse Polska, zaś partnerem jest Nestlé. Projekt powstał przy współpracy MEC Wavemaker – marki kreatywno-kontentowej, działającej w strukturach domu mediowego MEC.
W maju ub. roku wydawnictwo Edipresse Polska weszło w obszar produkcji filmów, debiutując produkcja musicalu „Wszystko gra”. - Produkcja filmowa to dla nas nowy obszar biznesowy, po raz pierwszy potraktowaliśmy tego rodzaju projekt jako inwestycję finansową. Jednocześnie mamy poczucie, że siła marketingowa i kreatywność w rozwiązaniach promocyjnych Edipresse sprawiają, że produkcja filmowa naturalnie wpisała się w spektrum naszych zainteresowań - mówiła wówczas dla Wirtualnemedia.pl Alicja Modzelewska, dyrektor generalna Edipresse Polska.
Dołącz do dyskusji: Serwis Polki.pl z autorskim serialem o życiu 30-letnich kobiet. „To nasza pierwsza tak duża produkcja”
Czy te 5 minut to długość uwzględniająca czołówkę i napisy końcowe?
A partnerem jest Nestle - wow, niech zgadnę w pierwszym odcinku bohaterki szykują się do świąt z majonezem i żurkiem Winiary, a po świętach bohaterki będą się zajadały płatkami śniadaniowymi Super Mega Slim Fit Light z syropem glukozowo-fruktozowym i potem będą im rosły tyłki, więc drugi "sezon" będzie o tym jak się odchudzają.
Historia zatacza koło. Na początku istnienia telewizji reklamy trwały po 3 minuty. Teraz będzie to 5 minut. Brawo, brawo. Już nastawiłem sobie kalendarz i budzik na 13 kwietnia