Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię
Dział Onetu z informacjami o tematyce społeczno-politycznej ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczna sekcja WP, ale nieco krótszy średni czas korzystania. Natomiast taki dział na Gazeta.pl, zdecydowanie wyprzedzający pod względem użytkowników i odsłon podobną sekcję Interii, ma największy udział w wynikach całego portalu.
W listopadzie ub.r. dział Onetu z informacjami o tematyce politycznej i społecznej odwiedziło 6,68 mln realnych użytkowników (czyli 25,17 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali w nim 109,77 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 25 minut i 24 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dział Onetu miał o 379,5 tys. użytkowników i 20,61 mln odsłon więcej niż analogiczna sekcja WP.pl, przy czym o 8:52 minuty krótszy przeciętny czas spędzany przez odwiedzającego.
Sekcja Gazeta.pl z informacjami polityczno-społecznymi zanotowała 4,03 mln użytkowników, 56,2 mln odsłon i 15:17 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Wyprzedziła analogiczny dział Interii o 1,05 mln użytkowników i 20,21 mln odsłon, przy czym zanotowała o 5:40 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. | |||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
domena | realni użytkownicy | odsłony | czas korzystania [godz] | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
onet.pl | 6 677 758 | 109 766 374 | 2 827 199 | 0:25:24 | 25,17% |
wp.pl | 6 298 279 | 89 151 522 | 3 596 282 | 0:34:16 | 23,74% |
gazeta.pl | 4 032 714 | 56 199 099 | 1 026 706 | 0:15:17 | 15,20% |
interia.pl | 2 984 656 | 35 985 698 | 1 041 890 | 0:20:57 | 11,25% |
Dział Onetu z wiadomościami społeczno-politycznymi odwiedziło w listopadzie 38,19 proc. wszystkich użytkowników portalu (6,68 mln z 17,48 mln), a liczba odsłon sekcji (109,77 mln) stanowiła 5,63 proc. odsłon całego portalu (1,95 mld).
Na WP.pl analogiczna sekcja zapewniła portalowi 44 proc. użytkowników i 4,49 proc. odsłon, na Gazeta.pl - 42 proc. użytkowników i aż 18,52 proc. odsłon, a na Interii - 26,75 proc. użytkowników i 5,08 proc. odsłon.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. | ||||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | ||||||
serwis | realni użytkownicy | odsłony | ||||
dział info | cały portal | proc. | dział info | cały portal | proc. | |
onet.pl | 6 677 758 | 17 484 709 | 38,19 | 109 766 374 | 1 949 936 936 | 5,63 |
wp.pl | 6 298 279 | 14 307 303 | 44,02 | 89 151 522 | 1 987 444 445 | 4,49 |
gazeta.pl | 4 032 714 | 9 610 775 | 41,96 | 56 199 099 | 303 441 507 | 18,52 |
interia.pl | 2 984 656 | 11 156 776 | 26,75 | 35 985 698 | 707 939 753 | 5,08 |
Tylko na komputerach dział Onetu miał 4,78 mln użytkowników (o 278,9 tys. więcej niż sekcja WP.pl), 73,72 mln odsłon (o 18,2 mln więcej niż WP) oraz 24:28 minuty średniego czasu korzystania (4:12 mniej niż WP).
Z kolei sekcja Gazeta.pl wyprzedziła analogiczny dział Interii o 199,4 tys. użytkowników i 7,54 mln odsłon, przy czym zanotowała o 4:51 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. na komputerach | |||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
domena | realni użytkownicy | odsłony | czas korzystania [godz] | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
onet.pl | 4 781 995 | 73 718 620 | 1 949 851 | 0:24:28 | 18,03% |
wp.pl | 4 503 123 | 55 515 211 | 2 151 153 | 0:28:40 | 16,98% |
gazeta.pl | 2 308 847 | 31 158 510 | 603 279 | 0:15:41 | 8,70% |
interia.pl | 2 109 407 | 23 615 696 | 720 893 | 0:20:30 | 7,95% |
Działy Onetu i Interii na smartfonach i tabletach zanotowały dwa razy mniej odsłon niż na komputerach: pierwszy odpowiednio 36,05 mln i 73,72 mln, a drugi - 12,37 mln i 23,62 mln. Natomiast sekcja WP.pl miała niewiele wyższy udział ruchu mobilnego: 33,64 mln odsłon na smartfonach i tabletach wobec 55,52 mln na komputerach.
Za to dział Gazeta.pl zanotował w internecie mobilnym 25,04 mln odsłon, niewiele mniej niż w internecie stacjonarnym (31,16 mln).
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. w internecie mobilnym | |||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
domena | realni użytkownicy | odsłony | czas korzystania [godz] | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
onet.pl | 3 351 820 | 36 047 753 | 877 348 | 0:15:42 | 12,64% |
wp.pl | 3 220 431 | 33 636 311 | 1 445 128 | 0:26:55 | 12,14% |
gazeta.pl | 2 374 139 | 25 040 590 | 423 427 | 0:10:42 | 8,95% |
interia.pl | 1 393 732 | 12 370 002 | 320 996 | 0:13:49 | 5,25% |
Dołącz do dyskusji: Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię
Komentarz zwalczający demokrację, uczciwe liczenie głosów, unię europejską, NATO, umiar, a chwalący zamordyzm, Rosję, Kaczyńskiego, znajdzie tam liczne wsparcie. No i oczywiście płaska Ziemia, kosmici budujący piramidy i każda pseudonauka.
To jest wojna przeciw Polsce. Wojna o ogłupienie Polaków.