„Drap nagrody” w loterii Bronchopectu
Pod hasłem „Drap nagrody” trwa loteria promująca suplement diety Bronchopect. Akcję na zlecenie produkującego go Herbapolu Poznań realizują firmy Expansja Advertising i Mediapol.
Loteria Bronchopectu „Drap nagrody” trwa od początku października, a jest zaplanowana do końca grudnia. W ramach akcji każda osoba kupująca ten preparat w aptece, otrzymuje zdrapkę dającą szansę na nagrody takie jak koszulki i tablety. Promocja, podobnie jak sam produkt, jest skierowana do młodych osób, a jej twarzą jest kot symbolizujący samą markę.
Loterię wspierają działania reklamowe w radiu, internecie, na outdoorz i w punktach sprzedaży (materiały POS). Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada agencja Expansja Advertising, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediapol.
Dołącz do dyskusji: „Drap nagrody” w loterii Bronchopectu