DoubleVerify dostawcą weryfikacji reklam dla Deutsche Telekom
DoubleVerify, platforma zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła partnerstwo z Deutsche Telekom. Zajmie się weryfikacja reklam, aby pomóc firmie w poprawie ogólnej efektywności mediów i monitorować jej digitalowy ślad węglowy we współpracy ze Scope3.
Partnerstwo zapewnia Deutsche Telekom rozwiązania w zakresie weryfikacji i pomiaru jakości mediów oferowane przez DV, a umożliwiające płynne zmierzenie efektu pełnego planu mediowego na wszystkich urządzeniach i formatach na 11 europejskich rynkach (Austria, Niemcy, Węgry, Polska, Czechy, Grecja, Rumunia, Słowacja, Chorwacja, Macedonia i Czarnogóra).
Współpraca obejmuje również narzędzie do pomiaru śladu węglowego z wykorzystaniem technologii Scope3, co pozwala reklamodawcom mierzyć emisję CO2 kampanii reklamowych i łączyć je z danymi dotyczącymi jakości mediów i wyników kampanii z flagowej usługi i platformy analitycznej DV: DV Pinnacle. Jest to wsparciem strategii zrównoważonego rozwoju Deutsche Telekom.
- Dzięki Deutsche Telekom zyskujemy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Europie jako partnerzy weryfikacji - mówi Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej - To nie tylko świadczy o sile globalnego rozwoju DoubleVerify, ale również umożliwia Deutsche Telekom zwiększenie skuteczności i zrównoważonego rozwoju swoich mediów digital. To sygnał dla naszego regionu, że jakość mediów i zrównoważony rozwój są ze sobą powiązane. W reklamie digital ważne są obydwa te aspekty.
- Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera w firmie DoubleVerify, która ustala wysoki standard w zakresie zapewniania jakości mediów w dzisiejszym złożonym środowisku cyfrowym. Dzięki tej współpracy tworzymy większą przejrzystość w naszych zakupach mediowych i eliminujemy niepotrzebne wyświetlenia reklam w nieskutecznych środowiskach cyfrowych - mówi Daniel Jäger, head of international nedia, Deutsche Telekom - Jesteśmy również przekonani, że dzięki naszemu partnerstwu będziemy mogli kontrolować ślad węglowy naszych działań mediowych i wpływać pozytywnie na zmiany w branży.
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify dostawcą weryfikacji reklam dla Deutsche Telekom