SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dotacje na kreacje" - bot w promocji Desperadosa

Ruszyła promocja konsumencka marki piwa Desperados, wykorzystująca Messenger bota. Wspiera ją kampania pod hasłem "Dotacje na kreacje", którą przygotowały firmy K2, Media Vest, Roots PR, Hash.fm i Brave.

"Dotacje na kreacje" to loteria marki Desperados,  w której kluczową rolę odgrywa chatbot. Messengerowy pomocnik przyjmuje kody promocyjne spod kapsli, a także odpowiada na pytania biorących udział w loterii fanów marki, a wszystko to na facebookowym profilu Desperados. Wykorzystano tutaj technologię NLP (przetwarzania języka naturalnego), dzięki której bot rozumie pytania uczestników loterii i ma za zadanie ułatwić im pozyskanie informacji z nią związanych.

W loterii można wziąć udział także w sposób tradycyjny, rejestrując kody promocyjne przez dedykowany landing page w serwisie desperados.com. Codziennie do wygrania są 2 nagrody po 1000 zł i 15 nagród po 200 zł. Dodatkowo co 2 tygodnie z puli wszystkich zarejestrowanych kodów losowanych jest 7 nagród w postaci warsztatów kreatywno-muzycznych, których efektem końcowym jest wizualno-dźwiękowy eksperyment w przestrzeni miejskiej.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii w digitalu i social media (koncentracja na FB), stworzenie bota oraz landing page projektu odpowiada agencja K2. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Za komunikację PR marki odpowiedzialna jest agencja Roots PR. Ponadto w projekt zostali zaangażowani influencerzy pozyskani we współpracy z Hash.fm. Za organizację warsztatów odpowiada agencja eventowa Brave.

Dołącz do dyskusji: "Dotacje na kreacje" - bot w promocji Desperadosa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl