Domiporta.pl reklamuje się jako „najlepszy serwis ogłoszeniowy” (wideo)
Trwa wizerunkowa kampania reklamowa serwisu z ofertami nieruchomości Domiporta.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Domiporta.pl. Najlepszy serwis ogłoszeniowy”, we własnym zakresie przygotował dział promocji witryny.
Reklamy Domiporta.pl podkreślają, że w tym serwisie można łatwo i szybko kupić, sprzedać i wynająć nieruchomość. Celem akcji jest wzmocnienie pozycji i podniesienie świadomości witryny, przede wszystkim w Wielkopolsce, Małopolsce i na Dolnym Śląsku.
W lutym br. Domiporta.pl odwiedziło 610 tys. użytkowników, którzy wykonali 30 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne dane).
Kampania Domiporta.pl od 2 kwietnia jest prowadzona w telewizji (Polsat), kinach (w województwie: wielkopolskim, małopolskim i dolnośląskim), prasie, internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, Ipla) oraz na outdoorze (billboardy i citylighty AMS). Akcja potrwa do końca maja.
Dołącz do dyskusji: Domiporta.pl reklamuje się jako „najlepszy serwis ogłoszeniowy” (wideo)