Dominika Matyszewska w zespole strategii agencji Labcon
Dominika Matyszewska, dotychczas senior social media specialist, objęła w agencji Labcon (Group One) stanowisko digital strategist.
W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii digitalowych, analizy trendów oraz pomoc w dostosowywaniu pomysłów kreatywnych do specyfiki wszystkich kanałów komunikacji online.
Matyszewska pracuje w Labconie od 2019 roku. Wcześniej odpowiadała za planowanie wszystkich działań prowadzonych dla marki adidas w mediach społecznościowych (kategorie: Originals, Football, Women, Running) oraz współtworzyła działania w ramach launchu marki Under Armour na polskim rynku.
Przedtem doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Tailor Made PR oraz Cut the Mustard.
Rozwój zespołu strategicznego to efekt budowania zintegrowanych, cross-kompetencyjnych doświadczeń komunikacyjnych marek przez agencję. - Jeszcze nigdy w obszarze komunikacji marki nie miały tak wielu możliwości, jak teraz. Dobra strategia to gwarancja wyboru właściwych rozwiązań i jedyna szansa na zbudowanie wyrazistych i efektywnych działań w coraz bardziej wymagającym środowisku. Rozbudowa działu strategii pozwoli nam znaleźć przestrzeń na realizację niestandardowych formatów, które angażują odbiorców i zacieśniają więź na linii marka - konsument - mówi Marta Łysiak, managing director w Labcon.
Zespół strategiczny to część działu strategii i mediów społecznościowych Labcon, który liczy obecnie 7 osób. Na jego czele stoi Adam Kręgielewski. Zespół blisko współpracuje z działem strategii Group One Media, którym kieruje Rafał Wachnik.
Dołącz do dyskusji: Dominika Matyszewska w zespole strategii agencji Labcon