Adam Kręgielewski na czele nowego działu w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne - strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział concept development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - head of concept & innovation.
Celem integracji zespołów jest zwiększenie innowacyjności oferowanych rozwiązań oraz wypracowanie nowej oferty kreatywnej agencji.
Stworzenie działu Concept Development ma pomóc w zarządzaniu kompetencjami i talentami wewnątrz zespołów koncepcyjnych firmy. Zespoły strategii, kreacji i creative production operacyjnie zarządzane są przez team leaderów raportujących do Adama Kręgielewskiego.
Zobacz: Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Labcon integruje
– Synergia między zespołami strategii, kreacji oraz creative production wzmocni pozycję Labconu jako agencji posiadającej najlepszy mix kompetencji komunikacyjnych na polskim rynku. Wierzę, że Adam dzięki swojej wiedzy i wyczuciu branży reklamowej wyniesie dział Concept Development na nowy jeszcze wyższy poziom. Od zawsze w jego pracy innowacyjność i kreatywność jest silnie powiązana ze strategią, a strategia bazuje na zrozumieniu procesów kreatywnych – mówi Marta Łysiak, managing director Labcon.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na czele nowego działu Koncepcyjnego stoi Adam Kręgielewski, który przez ostatnie 3 lata w Labcon pełnił funkcję head of strategy & social media, odpowiadając za tworzenie odważnych rozwiązań strategicznych oraz nieszablonowych działań w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował jako strateg m.in. w 180heartbeats+Jung v.Mat. W 2019 roku zwyciężył w polskiej edycji konkursu Young Creatives.
Dołącz do dyskusji: Adam Kręgielewski na czele nowego działu w Labconie