Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl w regionie wrocławskim
Od stycznia przyszłego roku Dominika Czerwińska-Lemieszek obejmie stanowisko dyrektorki sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl (Agora) we Wrocławiu. Będzie zarządzać zespołem sprzedawców, który obsługuje region wrocławski: Wrocław oraz Opole.
Dominika Czerwińska-Lemieszek pracę w Agorze rozpoczęła w 2000 roku. Początkowo zajmowała stanowisko konsultantki ds. klientów we wrocławskim dziale reklamy. Od 2018 roku pełni funkcje kierownicze.
„Dla »Wyborczej« lokalność od zawsze była bardzo ważna. Dla reklamodawców zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. Dominka Czerwińska-Lemieszek ze swoim dużym doświadczeniem i bardzo dobrą znajomością wrocławskiego rynku na pewno będzie dużym wzmocnieniem dla zespołu” – mówi Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej w „Wyborczej”.
„Wyborcza” lokalnie to 18 lokalnych wydań prasowych i 30 serwisów lokalnych.
Dołącz do dyskusji: Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl w regionie wrocławskim
W centrali, w regionie i w stodole.