Beatboxer Dharni reklamuje Dobre za Drobne w Burger Kingu (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamująca nową ofertę Dobre za Drobne w restauracjach Burger King. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe VanLeif i Vizeum.
W ramach kampanii uruchomiono stronę Dobrezadrobne.pl, na której każdy użytkownik może pobawić się jako wirtualny beatboxer oraz otrzymać kupon na darmowego Whoopera w Burger Kingu.
Akcja obejmuje również reklamy emitowane w modelu efektywnościowym, m.in. spot z udziałem znanego beatboxera Dharniego. Zaczęła się 15 maja i potrwa miesiąc.
Za przygotowanie strategii i kreacji kampanii oraz realizację działań odpowiada agencja VanLeif, a za aktywności z zakresu performance marketingu - dom mediowy Vizeum.
VanLeif pozyskała to zlecenie w konkursie ofert, na razie nawiązała współpracę projektową z firmą AmRest. Nie podano, ile ani które inne agencje starały się o to zlecenie.
Dołącz do dyskusji: Beatboxer Dharni reklamuje Dobre za Drobne w Burger Kingu (wideo)