SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym w marcu br. był Discovery Channel, w czołówce są też dwie inne stacje Discovery Communications. Największy wzrost zanotował kanał Discovery Science.

Średni udział lidera zestawienia – kanału Discovery Channel w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,78 proc. i było to o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z udziałem na poziomie 0,30 proc. (wzrost o 9,8 proc.). a trzecią lokatę z udziałem wynoszącym 0,29 proc. zajęła stacja Discovery World (wzrost o 12,5 proc.)

Największy wzrost (o 62,8 proc.) w zestawieniu dotyczył kanału Discovery Science, który w marcu br. miał udział wynoszący 0,28 proc., a największy spadek do 0,14 proc. odnotował kanał Zone Reality (o 26,3 proc.). 

  Wszyscy 4+
marzec 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
Discovery 41 175 0,622 49 573 0,780
Animal Planet 18 302 0,276 19 277 0,303
Discovery World 16 882 0,255 18 246 0,287
National Geographic 16 374 0,247 17 999 0,283
Discovery Science 11 392 0,172 17 760 0,280
Planete 11 473 0,173 10 139 0,160
Zone Reality 12 858 0,194 9 092 0,143
Travel Channel 4 887 0,074 5 342 0,084
BBC Knowledge 4 804 0,073 4 589 0,072
TVP Historia 1 109 0,017 824 0,013


W grupie komercyjnej 16-49 liderem w marcu br. była również stacja Discovery Channel z udziałem w rynku na poziomie 1,21 proc., który zanotował wzrost w porównaniu do marca ub.r. o 34,7 proc.

Drugie miejsce zajął kanał Discovery Science, który odnotował największy wzrost (o 89,3 proc.) do 0,44 proc. udziału, a trzecią lokatę zajęła telewizja Discovery World z udziałem wynoszącym 0,39 proc. (wzrost o 20,1 proc.).

Największy spadek oglądalności w tej grupie miała stacja TVP Historia, której udział spadł o 37,5 proc. do minimalnej wartości 0,005 proc. 

  16-49
marzec 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
Discovery 25 461 0,897 32 397 1,208
Discovery Science 6 600 0,233 11 832 0,441
Discovery World 9 295 0,328 10 576 0,394
National Geographic 7 811 0,275 8 766 0,327
Animal Planet 7 985 0,281 7 850 0,293
Zone Reality 6 995 0,246 5 138 0,192
Planete 4 165 0,147 4 212 0,157
BBC Knowledge 2 824 0,100 2 784 0,104
Travel Channel 2 097 0,074 2 335 0,087
TVP Historia 234 0,008 131 0,005


Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arrr
udział TVP Historia 0,005 ................ a jaki jest błąd statystyczny pomiaru?.... ponad 2 %
0 0
odpowiedź