Dinozaur i królowa angielska reklamują burgery Maestro w McDonald’s (wideo)
Sieć restauracji McDonald’s zaczyna kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do menu burgery Maestro. Akcję, pod hasłem „Tego jeszcze nie było!”, przygotowały DDB&tribal, Dobro, Gutenberg Networks i OMD.
Burgery Maestro - z wołowiną i dodatkami - są dostępne w restauracjach McDonald’s od 5 lipca w dwóch wariantach: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe.
Reklamująca je kampania jest oparta na spocie, w którym pracownicy McDonald’s opowiadają o niesamowitych gościach, których obsługiwali: królowej angielskiej i dinozaurze. Na końcu pojawia się slogan „Super tu być 25 lat” podkreślający jubileusz startu sieci McDonald’s w Polsce.
Promocja z burgerami Maestro potrwa do 22 sierpnia.
Strategii i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DDB&tribal, a materiały POS - Gutenberg Networks. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Dinozaur i królowa angielska reklamują burgery Maestro w McDonald’s (wideo)