Digital Resolution uruchamia platformę technologiczną OmniConsole
Agencja Digital Resolution (należy do Grupy OMD) wprowadza OmniConsole, platformę umożliwiającą zarządzanie kampanią, raportowanie i rozliczanie partnerów mediowych w modelach efektywnościowych (CPC, CPA) z poziomu jednego panelu.
Platforma OmniConsole wspiera marketerów w takich obszarach, jak: rozwój wiedzy po stronie klienta dzięki danym i transparentności, zarządzanie efektywnością kampanii dzięki atrybucji i ścieżkom konwersji obejmującym różne urządzenia i ochrona kampanii przed nadużyciami dzięki zabezpieczeniom antyfraudowy
Jak podaje Digital Resolution, jedną z zalet systemu jest łatwy dostęp do spójnych, niepróbkowanych danych dzięki rozbudowanym, szczegółowym raportom (m.in. z wykorzystaniem danych cross-device) oraz wygodnym dashboardem z kluczowymi wskaźnikami mierzonymi w czasie rzeczywistym. Dla firm rozliczających sprzedaże system oferuje automatyzację procesu walidacji i umożliwia elastyczne dopasowanie wynagrodzenia w celu stuprocentowej realizacji KPI.
- Zebraliśmy doświadczenia, wnioski i życzenia doświadczonych w performance członków zespołu Resolution oraz naszych partnerów i klientów zajmujących się ecommerce i lead generation w obszarze oczekiwań co do „technologii marzeń” – większość z nich wprowadziliśmy w życie dzięki OmniConsole - mów Anna Elwart, managing director w Digital Resolution.
Platforma OmniConsole może być wykorzystywana jako: platforma do zakupu kampanii w modelu performance, system trackingowy z szerokim wachlarzem zabezpieczeń antyfraudowych oraz platformą analityczną umożliwiającą monitorowanie ścieżek konwersji (obejmujące również takie touchpointy jak smart-tv, dane POS), atrybucję (również na poziomie praktycznym przy rozliczaniu kampanii) oraz „fast-actionable-insights” czyli aplikowane w praktyce wnioski wynikające z analizy zebranych danych.
Dołącz do dyskusji: Digital Resolution uruchamia platformę technologiczną OmniConsole