Digital Network z programem motywacyjnym dla menedżerów za prawie 9 mln zł
Akcjonariusze spółki reklamy zewnętrznej Digital Network uchwalili 4-letni program motywacyjny dla menedżerów. Obejmie on maksymalnie 664 tys. akcji, obecna wycena tego pakietu to 8,8 mln zł.
W programie będą mogli uczestniczyć menedżerowie Digital Network, w tym członkowie zarządu, związani z firmą od minimum 3,5 roku. Ich listę w ciągu siedmiu dni przygotuje zarząd.
Następnie w ciągu trzech dni zarząd zaoferuje wybranym osobom udział w programie, a te będą miały 14 dni na zawarcie stosownych umów. W czasie trwania programu uczestnicy nie będą mogli sprzedawać ani obciążać wierzytelnościami objętych nim walorów, a jeśli zakończą pracę w Digital Network, spółka będzie mogła odkupić te akcje po cenie objęcia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za przyjęciem programu oddano głosy ze wszystkich 64,23 proc. akcji inwestorów uczestniczących w walnym zgromadzeniu Digital Network.
Obecnie kapitał zakładowy Digital Network składa się z 4,24 mln akcji. W czwartek w południe kurs spółki wynosił 13,25 zł, co daje kapitalizację w wysokości 56,2 mln zł. Natomiast pakiet 664 tys. walorów jest wart 8,8 mln zł.
Od początku stycznia br. kurs giełdowy firmy wzrósł o 73 proc.
W pierwszych trzech kwartałach br. Digital Network zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów z 22,33 do 34,24 mln zł, a zysk netto zmalał z 6,67 do 6,46 mln zł. Główną spółką zależną firmy jest Screen Network oferujący głównie cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej.
W połowie br. z funkcji prezesa Digital Network po pól roku pełnienia jej zrezygnował Wojciech Bieńkowski. Równocześnie firma ogłosiła strategię na lata 2022-2025 zakładającą zwiększanie swojej sieci nośników outdoorowych o 10-15 proc. rocznie oraz wycofanie się z innych branż, m.in. sprzedaż serwisu naEkranie.pl i spółki Program.
Dołącz do dyskusji: Digital Network z programem motywacyjnym dla menedżerów za prawie 9 mln zł