SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini. 

Pierwszym efektem działań aktywacyjnych agencji dla brandu Aberfeldy była organizacja kolacji degustacyjnej. Z okazji 125-lecia destylarni Aberfeldy oraz premiery limitowanej edycji Aberfeldy 25YO, zespół activations dentsu X przygotował kolację w restauracji Concept 13 mieszczącej się w dobrze znanym w Warszawie Witkacu.

- Bardzo się cieszę, że Bacardi-Martini ponownie nam zaufało i powierzyło organizację aktywacji dla kolejnej swojej marki. Widzimy ogromny potencjał działań eventowych w sektorze alkoholi mocnych oraz szansę na budowanie wizerunku marek w sposób bardzo niestandardowy – komentuje Patrycja Wojczuk, client supervisor, dentsu X. 

Zespół dentsu X pracuje już nad kolejną aktywacją, tym razem z okazji oficjalnej premiery limitowanych edycji Aberfeldy finiszowanych w beczkach po winach z serii Exceptional Casks. 

Agencja współpracuje z Bacardi-Martini od 2019 roku i ma już na swoim koncie szereg realizacji, wśród nich galę 160-lecia Martini, która miała miejsce w sierpniu br.

 

Dołącz do dyskusji: dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl