Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm
Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin, z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm.
Kampania będzie miała na celu zwiększenie świadomości marki Aspargin oraz umocnienie jej pozytywnego wizerunku. W ramach rocznej współpracy, dentsu X będzie odpowiedzialne za kompleksową realizację kampanii w mediach online i offline na polskim rynku. Kampania będzie miała swoją odsłonę w telewizji, radio i Internecie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na partnera medialnego firmy Filofarm. Jest to potwierdzenie zaangażowania naszego zespołu, ale i jakości naszych usług oraz szansa na współpracę z polskim producentem, który od lat łączy innowacyjność i tradycję. Nasz zespół jest w pełni przygotowany do podjęcia tego zadania - mówi Karolina Karaś, new business director w dentsu Polska.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm