Deloitte Digital kupuje agencję Acne i zatrudnia Andy Sandoza
Agencja Deloitte Digital została właścicielem agencji Acne ze Sztokholmu, która pracowała m.in. dla takich marek i firm jak H&M, IKEA i Spotify.
Agencja Acne działa na rynku od 1996 roku. Ostatnio było o niej głośno przy okazji kampanii dotyczącej podobieństwa nowej torby Balenciaga do torby IKEA.
Umowę zakupu Acne przez Deloitte Digital sfinalizowano 15 sierpnia. Szczegółów transakcji jednak nie ujawniono. Jak podaje Deloitte, przychody Acne w ostatnim roku finansowym wyniosły ok. 32 mln dolarów.
Do zespołu Deloitte Digital dołączył Andy Sandoz, były dyrektor kreatywny agencji Havas London. Ma on kierować kreacją w Deloitte w Wielkiej Brytanii oraz nadzorować prace zespołu przejętej agencji Acne.
Deloitte planuje zatrudnić ok. 80 nowych pracowników, połowa z nich będzie pracować w Wielkiej Brytanii.
W ciągu ostatniego roku Deloitte Digital kupiła amerykańską agencję kreatywną Heat oraz zajmującą się projektowaniem firmę Market Gravity.
Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital kupuje agencję Acne i zatrudnia Andy Sandoza