Decathlon w nowej kampanii wizerunkowej "ulepsza sport" (wideo)
Sieć sklepów sportowych Decathlon prowadzi nową kampanię wizerunkową, w której pokazuje, jak ulepszyć sport. Marka zwraca w niej uwagę, że rozwój i postęp zależą przede wszystkim od sportowca, ale musi on mieć niezawodny sprzęt. Kampanię przygotowały agencje Przestrzeń, MullenLowe MediaHub i Hope.
Marka w swojej nowej kampanii wizerunkowej zobowiązuje się do tego, że jej sprzęt sprawdzi się w sporcie. W najnowszych spotach Decathlon pokazuje sport w taki sposób, w jaki wszyscy widzą go na co dzień, gdy wybierają się do parku pobiegać, czy gdy kibicują komuś na mecie.
Nowe wizerunkowe spoty dotyczą trzech dyscyplin – turystyki wysokogórskiej, kolarstwa szosowego i biegania w maratonach. Mają niejako charakter dokumentalny – filmy sprawiają wrażenie robionych z ukrycia, a każdy z nich pokazuje sport w sposób autentyczny, udowadniając, że marka rozumie sportowców. Spoty emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Sport – nowa forma płatności
Marka przygotowała także aktywację, która ma udowodnić, że aktywność fizyczna ma dla Decathlon prawdziwą wartość. Wystarczy wejść na dedykowaną stronę i odpowiednio udokumentować to, jak nowy sprzęt Decathlon ulepszył uprawianie sportu. Wówczas można otrzymać nawet 100 proc. zwrotu kwoty za jego zakup (do 500 zł).
Aktywacja ruszy w drugiej połowie lutego. Będą ją promować dedykowane materiały w mediach społecznościowych, spójne z kampanią telewizyjną i nawiązujące do niej w sposobie narracji. Dodatkowo w wybranych sklepach Decathlon uruchomiona zostanie specjalna kasa, w której klienci będą mogli „zapłacić sportem” za zakupiony sprzęt. Akcję wesprą też influencerzy.
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe MediaHub. Wsparcie PR zapewnia Hope. Spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski, produkcja Makata.
Dołącz do dyskusji: Decathlon w nowej kampanii wizerunkowej "ulepsza sport" (wideo)