Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia
Sieć sklepów Decathlon w związku z nowymi obostrzeniami dotyczącymi koronawirusa wprowadziła ofertę dostaw ekspresowych. Firma zapewnia, że w ramach tej opcji towary zamówione w internetowym sklepie są dostarczane nabywcom w ciągu dwóch godzin. Na razie oferta jest dostępna w największych miastach Polski.
Producent i sprzedawca sprzętu sportowego Decathlon poinformował, że w związku z nowymi ograniczeniami w handlu spowodowanymi obecną falą koronawirusa wprowadza usługę dostawy ekspresowej, pozwalającej klientom na dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów.
Dostawa w dwie godziny
Decathlon wyjaśnia, że w ramach dostawy ekspresowej zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu dwóch godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.
Czytaj także: Decathlon w nowej kampanii mówi do kobiet: „Lepszy sport to lepsza Ty" (wideo)
– W Decathlon dokładamy wszelkich starań, aby klient miał możliwość złożenia zamówienia, dokonania zakupu i wyboru najdogodniejszej dla siebie formy odbioru - zaznacza w komunikacie Maciej Kozik, kierownik działu logistyki i płatności e-commerce w Decathlon. – Wiemy, że regularne ćwiczenia pomagają zwiększyć odporność organizmu, są również pomocne w walce ze stresem, dlatego w odpowiedzi na oczekiwania naszych konsumentów błyskawicznie uruchomiliśmy kolejną wygodną formę dostaw.
Oprócz właśnie uruchomionej dostawy ekspresowej w Decathlon dostępne są usługi Click&Collect oraz Click&Collect 1H (wystarczy złożyć zamówienie na decathlon.pl i jako miejsce dostawy wybrać swój ulubiony sklep Decathlon).
Dodatkowo, w większości sklepów można odebrać zamówienie w formie bezkontaktowej z dostawą bezpośrednio do samochodu, dzięki usłudze Click&Collect DRIVE. Zamówienie można złożyć także telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer: 800 808 007.
Kolejnym elementem usprawniającym odbiór zamówień internetowych jest wdrożenie w czterech sklepach w Polsce (Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze) samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień online z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W tym wypadku klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.
Czytaj także: Zakupy w Decathlonie można odebrać w ciągu godziny
Dołącz do dyskusji: Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia