Czwórka zwiększyła oglądalność nadając program Big Brother 4.1
Program "Big Brother 4.1", który wystartował 2 września na antenie Czwórki cieszy się dużą popularnością. W październiku oglądalność "Big Brother 4.1" była dwukrotnie wyższa od średniej oglądalności stacji.
Według badań AGB Nielsen, w październiku dzięki programowi "Big Brother 4.1" udziały Czwórki w paśmie 20.00 w grupie wiekowej 16-49, w zasięgu stacji wyniosły 6,72% i były prawie dwukrotnie wyższe niż średni udział stacji w tym miesiącu (3,63%). Udziały oglądalności w grupie wiekowej 16-29 wyniosły aż 12,36% przy średniej dla stacji na poziomie 5,01%.
Udziały stacji w paśmie 23.00 (Big Brother 4.1 Extra) w październiku w grupie 16-49 w zasięgu Czwórki wyniosły 7,68% co podwoiło średnią stacji w tym miesiącu (3,63%), natomiast w grupie 16-29 wyniosły aż 11,74% (przy średniej dla stacji na poziomie 5,01%)
Sobotnie wydania Big Brother 4.1 Show w październiku w grupie 16-49 w zasięgu Czwórki osiągnęły udział 5,62%, a w grupie 16-29 w zasięgu Czwórki - 8,43%.
Big Brother 4.1 - Ring (niedziela 21.00) uzyskał w październiku w grupie 16-49 w zasięgu Czwórki - 7,08%, a w 16-29 w zasięgu stacji aż 11,92%.
Format Big Brother został stworzony przez firmę Endemol, a jego pierwsza edycja miała miejsce w Holandii w 1999 roku. Dotychczas program został wyemitowany w 30 krajach. Właśnie rozpoczęła się ósma edycja "Big Brothera" w Wielkiej Brytanii. Do tej pory programy Big Brother obejrzało na świecie miliard ludzi.
Dołącz do dyskusji: Czwórka zwiększyła oglądalność nadając program Big Brother 4.1