SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery oferty w przetargu kancelarii premiera na kampanię „piątki Kaczyńskiego” w dziennikach ogólnopolskich

Cztery oferty wpłynęły w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich do kampanii promującej „piątkę Kaczyńskiego”. KPRM wyda na to 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Współpracą z Kancelarią Premiera zainteresowane są: firma New World Contact, Media Group, ClickAd Interactive i Biuro Gazet Lokalnych.

New World Contact zaproponował 420,66 zł prowizji za jedną publikację oraz po 80 proc. opustu od ceny wydawców jednego i drugiego dziennika ogólnopolskiego (mają to być tytuły o najwyższej sprzedaży egzemplarzowej).

ClickAd chce 0,01 zł prowizji za jedną publikację oraz proponuje 83 proc. rabatu w pierwszym dzienniku i 82,5 proc. w drugim dzienniku.

Stawki zaproponowane przez Media Group to odpowiednio 0,01 zł prowizji i po 84,1 proc. rabatu. Biuro Gazet Lokalnych zaoferowało z kolei 98,4 zł prowizji za jedną publikację oraz po 79 proc. rabatu.

Kampania kancelarii premiera będzie promować nowy program i aktualne działania rządu. Ma też poinformować potencjalnych beneficjentów o korzyściach przysługujących im z tych uprawnień. Ma zostać zrealizowana do 29 czerwca br. Będzie obejmować emisję całostronicowych reklam w dwóch dziennikach ogólnopolskich o miesięcznej sprzedaży ogółem powyżej 100 000 egzemplarzy.

Tytuły mają zostać wybrane na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) za styczeń br.

Wybrana przez KPRM firma zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich. W każdym z tytułów ma być do 5 reklam całostronicowych, w tym minimum 3 reklamy na 3 stronie, publikacja w dniach tygodnia z najwyższą sprzedażą.

Firma ta ma też zagwarantować KPRM, że w dniu publikacji w wybranych tytułach, na stronach sąsiadujących z wykupioną powierzchnią reklamową, nie będą publikowane treści o charakterze sensacyjnym lub deprecjonującym KPRM, lub o tematyce zawartej w jej reklamach.

Dołącz do dyskusji: Cztery oferty w przetargu kancelarii premiera na kampanię „piątki Kaczyńskiego” w dziennikach ogólnopolskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mecenas z Hamburga
rozszerzenie programu Gówniak+ przy braku zróżnicowania ze względu na status majątkowy, absurdalny pozasystemowy dodatek emerycki od "Jarusia", niezróżnicowany ze względu na status majątkowy, jakieś PKS, które skończą jak zapomniane Mieszkanie+..... hej, nauczyciele tam znajdziecie pieniądze, które wam sie należą, w ramach programu Nauczyciel+, podziękujcie Krzywoustemu, wyrobnikowi sfilcowanego sułtana pisuaru
0 0
odpowiedź