Czekolady premium Wawel w nowej odsłonie
Producent słodyczy Wawel wprowadza dwa nowe warianty czekolad premium: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa. Uzupełniają one portfolio złożone z marek czekolad: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa.
Dotychczasową linię trzech czekolad premium Wawel uzupełniają dwie nowe propozycje: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa.
Wszystkie czekolady włączono do programu marki Dobre Składniki – dzięki temu nie zawierają zbędnych dodatków, np. oleju palmowego, aromatów i sztucznych emulgatorów.
Czekolady zyskały też nowe opakowania, wprowadzone w oparciu o badania konsumenckie. Postawiono na kolor ciemnobrązowy z elementami złota.
W związku z nową odsłoną czekolad, w marcu i kwietniu na łamach największych polskich tytułów lifestylowych i opiniotwórczych ukazały się reklamy prasowe prezentujące nową linię.
Za kreację odpowiadała agencja Schulz Brand Friendly, za zakup mediów – dom mediowy Mets. Komunikację PR realizuje agencja Great Minds.
Dołącz do dyskusji: Czekolady premium Wawel w nowej odsłonie