Cyfrowy Polsat z rozrywką dla starszych i młodszych (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji satelitarnej lub internetowej, zapewniającej różnorodną rozrywkę dla całej rodziny. Odpowiadają za nią agencje Grey Group i Vizeum (dentsu).
Ofertę telewizji satelitarnej i internetowej z pakietami już od 30 zł miesięcznie wspiera kampania w telewizji i internecie, na którą składa się m.in. nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”).
Tym razem widzowie poznają seniorkę rodu, którą rodzina zainspiruje do zmiany telewizji. W roli głowy rodziny występuje po raz kolejny aktor Jacek Braciak.
Nadawca w reklamie przekonuje, że telewizja w Cyfrowym Polsacie dostępna jest dla każdego, bez względu na wiek, a na start operator zapewnia pełną ofertę programową przez miesiąc bez opłat.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Group. Produkcją zajęło się studio TFP Mariusz Matwiejczuk, postprodukcją wideo - Televizor, a posprodukcją audio - Ztudio&Burza. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowym Vizeum (dentsu).
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat z rozrywką dla starszych i młodszych (wideo)