SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cut The Mustard obroniła budzet digitalowy marek piwa Lech

Agencja Cut The Mustard wygrała trwający dwa miesiące przetarg na obsługę digitalową piw Lech Premium i Lech Free (Kompania Piwowarska). Oznacza to kontynuację współpracy trwającej od 2017 roku.

Od stycznia agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.

Cut The Mustard wygrała przetarg, w którym uczestniczyło pięć agencji. Ich nazw nie ujawniono.

Agencje odpowiada za przygotowanie strategii, realizację działań aktywizacyjnych, spotów video a także działań niestandardowych dla obu marek. Odpowiada również za strategię, kreację i obsługę kanałów social media Lech Premium i Free.

Współpraca z Kompanią Piwowarską od 2017 roku

Agencja rozpoczęła współpracę z Kompanią Piwowarską w 2017 r. W ciągu ostatnich trzech lat Cut The Mustard odpowiadało za projekty takie jak wsparcie online projektów muzycznych Lech (Lech Music, Lech Music: Festiwale Inaczej), obsługę programu Lech Starter, przygotowała nową odsłonę strony Lech.pl, zrealizowała ponad 30 spotów i 14 sesji zdjęciowych przeznaczonych do kanałów online.

- "Obrona" zakresu współpracy z klientem - szczególnie po 3-letnim okresie intensywnych działań to zawsze najtrudniejsze wyzwanie, z jakim przychodzi zmierzyć się zespołom w agencjach. Przetarg wymagał od nas przede wszystkim spojrzenia na brandy zupełnie świeżym okiem i zaproponowanie silnej strategii działań w digital, spójnej, ale i w pełni realizowanej w najbliższych latach. Bardzo się cieszymy, że i tym razem okazaliśmy się najlepsi - mówi Karolina Witecka, CEO i dyrektor zarządzająca agencji Cut The Mustard.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard obroniła budzet digitalowy marek piwa Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl