SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Cudownie!” - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą

Rusza największa w historii kampania reklamowa atrakcji turystycznych Warmii i Mazur. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Cudownie!”, przygotowały firmy RedComm, Studio Gravite i Ecorys.

Reklamy Warmii i Mazur pokazują najpiękniejsze zakątki tego regionu, a także nawiązuje również do związanych z nim znanych postaci (m.in. Mikołaja Kopernika) i wydarzeń (np. bitwy pod Grunwaldem). Towarzyszy temu hasło „Cudownie!” uzupełniane dopowiedzieniami takimi jak np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć”.

Kampania stanowi kontynuację akcji „Mazury cud natury”. Poprzedni przekaz eksponujący wizualne piękno przyrody tego regionu ma zostać uzupełniony informacjami o niezapomnianych emocje (np. relaks, spokój, miłość, przygoda), jakie towarzyszą pobytowi tam.

>>> Międzynarodowa kampania Warmii i Mazur - zobacz wszystkie plakaty

Akcja reklamowa obejmuje Polskę oraz sześć innych państw europejskich (Niemcy, Czechy, Belgia, Litwa, Słowacja i Ukraina). Działania do końca października będą prowadzone w telewizji (m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, FOXLife, TVN Style, Comedy Central, BBC Knowledge), internet, outdoor oraz pociągi Eurocity i Intercity. Budżet akcji - organizowanej przez Warmińsko-Mazurski Urząd Marszałkowski przy dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 -  wynosi 9,777 mln zł.

Strategię i kreację kampanii przygotowały firmy RedComm i Studio Gravite, a za planowanie i zakup mediów odpowiada firma Ecorys.

Dołącz do dyskusji: „Cudownie!” - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
a czemu kreacja nie była wyłoniona w przetargu publicznym?
Olsztyńsko Warmińsko-Mazurska Obarkolandia się kłania.
0 0
odpowiedź
User
szukaj
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CDoQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbip.warmia.mazury.pl%2Furzad_marszalkowski%2Fsystem%2Fpobierz.php%2Fogl_o_konkursie_kampania_medialno-wizualna_WiM_07.10.2011.pdf%3Fid%3D13697&ei=F-7bUY6hBYmGtAa354CYAQ&usg=AFQjCNEutxNaUvfOcAgzAQdAMibmafTGvQ&sig2=kkQ5EwivMglNq3LCS1688Q&bvm=bv.48705608,d.Yms
0 0
odpowiedź