Coca-Cola uruchamia mobilną kampanię marki Fanta
Firma Coca-Cola Europe chce zachęcić młodych konsumentów do napojów spod marki Fanta dwoma nowymi aplikacjami mobilnymi.
Aplikacje o nazwach 'Fanta Virtual Tennis' i 'Fanta Stealth Sound System' zostaną udostępnione pod koniec stycznia na terenie Europy i będą wspierane przez reklamy w prasie i internecie, promocje na opakowaniach napojów, materiałach point-of-sale, marketing wirusowy oraz działania PR.
Pierwszą z wymienionych aplikacji stworzyła specjalizująca się w mobilnym marketingu firma The Hyperfactory. Umożliwia ona grę w tenisa z poziomu telefonu komórkowego, który słuzy jako rakieta. Zagrać będą w nią mogli użytkownicy telefonów Nokia N82, N95, N95-3NAM, N95-8GB, 6120 Classic, 6121 Classic, N81 oraz N81 8GB.
Z kolei drugą aplikację zaprojektowała agencja Ogilvy Advertsiing z Londynu. 'Fanta Stealth Sound System' wykorzystuje wysokie częstotliwości, które mogą usłyszeć tylko konsumenci w wieku poniżej 20 lat. Zastosowana tutaj technologia pozwala młodym ludziom na komunikację bez obaw, że usłyszą ich starsze osoby. W gruncie rzeczy chodzi o to, że konsumenci, którzy zdecydują się na pobranie aplikacji, otrzymają swój własny zaszyfrowany język.
Fanta, która powstała blisko 60 lat temu w Niemczech, jest obecnie jedną z pięciu czołowych marek w portfolio Coca-Cola Europe. Po raz pierwszy firma wykorzystała mobilną przestrzeń do jej promocji pięć lat temu przy pomocy dzwonków i logo na komórkę. Następnie pojawił się również dedykowany marce portal WAP.
źródło: Mobile Marketer
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uruchamia mobilną kampanię marki Fanta