Co z mobilnym marketingiem?
Większość marketerów spodziewa się, że w najbliższych kilku latach wyraźnie wzrośnie skuteczność mobilnych reklam.
83 procent marketerów pytanych przez firmę badawczą Forrester Research jest zdania, że skuteczność mobilnej reklamy zwiększy się w ciągu najbliższych trzech lat - informuje serwis Brandweek.
Taki pogląd oparty jest przede wszystkim na rosnącej zależności od mobilnych urządzeń konsumentów, z których 20 procent twierdzi, że nie może żyć bez swojego telefonu komórkowego.
Jednocześnie Forrester przestrzega w swoim raporcie marketerów, że dla wielu użytkowników mobilna reklama jest irytująca. 65 procent badanych drażnią reklamy pojawiające się w trakcie ładowania mobilnej strony internetowej, 57 procent reklamy obok map, a 56 procent reklamy graficzne. Z kolei najmniej denerwującym formatem jest reklama pojawiająca się przed mobilnymi klipami wideo lub grami wideo.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Co z mobilnym marketingiem?