Cloud Technologies i Media Direction zaczynają współpracę
Firma Cloud Technologies - specjalizująca się w big data marketingu oraz monetyzacji danych - zaczyna strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction (naeżącej do sieci Omnicom Media Group).
Umowa zawarta przez Cloud Technologies i Media Direction zakłada wymianę wiedzy w zakresie planowania kampanii i wykorzystania danych w reklamie internetowej oraz wzajemną obsługę klientów. Firmy chcą wspólnie tworzyć indywidualne rozwiązania dla marketerów i wydawców.
- Dzięki współpracy z Cloud Technologies, liderem rynku big data marketingu w Polsce, wzrosną nasze kompetencje w obszarze data consultingu. Połączenie wiedzy, technologii, naszej siły zakupowej oraz wysokich umiejętności w zakresie planowania komunikacji pozwoli nam realizować jeszcze bardziej skuteczne i optymalne kosztowo kampanie w internecie - zapewnia Jacek Hendigery z Media Direction.
- Media Direction ma na swoim koncie wiele sukcesów, realizuje kampanie dla największych światowych marek, w tym także planuje działania online. To dla nas naturalny partner. Firma planując kampanie może korzystać z naszych danych, może też poszerzyć portfolio usług o oferowane przez nas rozwiązania takie jak Data Management Platform czy Data Exchange. Współpraca z Grupą Media Direction daje nam możliwości pozyskania nowych klientów, ale także stworzenia wspólnej oferty - dodaje Piotr Prajsnar z Cloud Technologies.
Dołącz do dyskusji: Cloud Technologies i Media Direction zaczynają współpracę