ClickAd, Starcom, MullenLowe MediaHub, Media Group i Effective Media Solutions w ponownym przetargu na obsługę mediową Tauronu
Pięć domów mediowych konkuruje w ogłoszonym ponownie przez spółkę Tauron Sprzedaż przetargu na jej obsługę mediową. O budżet o wartości 12,3 mln zł walczą ClickAd, Starcom, MullenLowe MediaHub, Effective Media Solutions i Media Group.
ClickAd proponuje prowizje tv na poziomie 0,001 proc., zaś na radio i prasę – 0,0001 proc. Agencja gwarantuje średni rabat na radio na poziomie 85 proc., zaś na prasę – 81,7 proc.
Media Group deklaruje jednakową prowizję na radio, prasę i telewizję – w wysokości 0,01 proc., rabat na radio – 83,1 proc., a na prasę – 81,1 proc.
Prowizja Starcomu na prasę, radio i telewizję jest jednakowa i wynosi po zaledwie 0,0001 proc. Poziom rabatów gwarantowany przez tę agencję wynosi: na radio – 85,3 proc., na prasę – 82,6 proc.
Prowizje proponowane przez MullenLowe MediaHub wynoszą: dla telewizji – 0,8 proc., a dla prasy i radia – po 1 proc., zaś rabaty: 85,6 proc. dla radia i 83,5 proc. dla prasy.
Z kolei prowizja na telewizję w ofercie Effective Media Solutions wynosi 0,01 proc., a na radio i prasę – po 0,02 proc. Agencja proponuje rabat na radio na poziomie 88,2 proc., a na prasę - 87,1 proc.
Spółka nie podaje, kiedy dokona wyboru zwycięskiej agencji. Do tej pory za planowanie i zakup mediów do jej kampanii odpowiadały Starcom (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands).
Spółka Tauron Sprzedaż pod koniec maja unieważniła przetarg na obsługę mediową, który prowadziła od początku kwietnia br. Jak podano w uzasadnieniu, postępowanie unieważniono ponieważ było ono „obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W tamtym postępowaniu oferty złożyły tylko trzy agencje: Starcom, ClickAd i Media Group.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach (telewizja, radio, prasa) oraz efektywnej realizacji kampanii reklamowych. Podobnie jak przed rokiem spółka planuje wybór maksymalnie dwóch firm. Umowa ze zwycięzcą bądź zwycięzcami zostanie zawarta do końca br., a głównym kryterium wyboru oferty jest cena.
Dołącz do dyskusji: ClickAd, Starcom, MullenLowe MediaHub, Media Group i Effective Media Solutions w ponownym przetargu na obsługę mediową Tauronu