SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” ostro w dół, tylko “Men's Health” ze wzrostem

Prawie wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały w listopadzie ub.r. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “CKM”. Wzrost odnotował jedynie “Men's Health”, który został nowym liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w listopadzie ub.r. 61 857 egz. Tytuł ten względem listopada 2010 roku zyskał 1,49 proc. (jako jedyny rankingu) i awansował dzięki temu z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 31,83 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i wyniosła 47 686 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium. Stało się tak, mimo że w listopadzie 2010 roku tytuł miał cenę 9,90 zł, a rok później - 8,99 zł.

Trzeci w rankingu był miesięcznik “Logo” (Agora). Zanotował on spadek o 2,96 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 47 266 egz.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 857 60 948
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 47 686 69 951
Logo 47 266 48 706
Playboy 45 742 50 472
Stuff 13 780 15 981
 
Forbes. Profit 33 682 39 167


Porównując dane z listopada ub.r do danych z października ub.r., widać, że największy wzrost, wynoszący 9,17 proc., odnotował magazyn “Logo”, zaś najwięcej (5,24 proc.) stracił miesięcznik “CKM”.

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 47 686 50 325
Logo 47 266 43 297
Men's Health Edycja Polska 61 857 62 697
Playboy 45 742 45 817
Stuff 13 780 12 828
 
Forbes. Profit 33 682 27 667


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” ostro w dół, tylko “Men's Health” ze wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
makaski
dziennikarz chyba się pomylił. co to znaczy, że ckm stracił pierwsze miejsce na podium w listopadzie, skoro mh numerem jeden jest już od jakiegoś czasu hm?
0 0
odpowiedź
User
Klient
W takim wypadku obniżyłbym cene przynajmniej o 1 - 2 zł to klientów też by było więcej . powodzenia eipo MH!!!
0 0
odpowiedź
User
Patryk
A co z Maxim? Ja tam preferuje Logo ale na Maxim może w przyszłym miesiącu się też skuszę.
0 0
odpowiedź