SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 81 450 egz. (78 127 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 74 784 egz. (wzrost o 12 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 57 424 egz. (rok wcześniej 58 874 egz.).

lipiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 81405 78127
Logo 74784 66804
Playboy 57424 58874
Men's Health Polska - 78486
2008

lipiec czerwiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 81405 82357
Logo 74784 69822
Playboy 57424 62530
Men's Health Polska - 68288

W lipcu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie 38 907 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 35 751 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - ze sprzedażą 28 468 egz. (rok wcześniej 27 538 egz.).

lipiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 38907 35751
Manager Magazin 28468 27538
Businessman.pl - -
2008

lipiec czerwiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 38907 33481
Manager Magazin 28468 28118
Businessman.pl - 24332

Dołącz do dyskusji: CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl