CI Polsat zmienia logo i oprawę. „Odpowiedź na to, jak zmieniała się marka”
W poniedziałek 23 stycznia kanał dokumentalny Crime+Investigation Polsat (CI Polsat), należący do firmy A+E Networks, zmieni oprawę i logo. - Chcemy, aby odpowiadały temu jak marka Crime+Investigation zmieniła na przestrzeni ostatnich lat - wyjaśnia Wirtualnemeda.pl Tomasz Wysocki, digital & PR manager w A+E Networks Poland.
W nowym logo zrezygnowano ze skrótu „CI” na rzecz większej ekspozycji nazwy marki „Crime+Investigation”. Kanał jest wspólnym projektem A+E Networks UK oraz Telewizji Polsat, dlatego w logotypie nadal eksponowana jest marka Polsatu. Nowa oprawa stacji nawiązuje do jej kryminalnego profilu i jeszcze bardziej podkreśla treści programowe w ramówce.
Zmiana logo jest globalna i do połowy bieżącego roku zostanie przeprowadzona na wszystkich rynkach (ponad 70 krajów), na których kanał Crime+Investigation nadaje m.in. Wielka Brytania, Australia, RPA, Kanada czy Hiszpania.
- Zmieniamy się, gdyż chcemy by oprawa i nowe logo odpowiadały temu, jak się marka Crime+Investigation zmieniła na przestrzeni ostatnich lat i tego, co wydarzyło się w kategorii dokumentalnej. Dodatkowo mamy nadzieję, że zmiana oprawy, odświeżenie jej, kolejne głośne premiery na stacji przyciągną nowych widzów - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, digital & PR manager w A+E Networks Poland na rynku polskim i rumuńskim.
W ramówce CI Polsat znaleźć można filmy dokumentalne oraz reality-show. Wysocki podkreśla, że oferta kanału zmienia się cały czas. - Niedługo poinformujemy o kolejnej produkcji, nad którą pracujemy - zaznacza.
Crime+Investigation Polsat jest dostępny w Polsce od listopada 2011 roku i od początku nadaje program w jakości SD. Nadawca ma w planach uruchomienie wersji HD kanału CI. - Na razie nie mamy dokładnej informacji, kiedy przejdziemy na jakość HD - podkreśla Tomasz Wysocki.
Dołącz do dyskusji: CI Polsat zmienia logo i oprawę. „Odpowiedź na to, jak zmieniała się marka”