Centralny Port Komunikacyjny chce w kampanii "odkłamać mity" na swój temat
Rusza kampania informacyjna Centralnego Portu Komunikacyjnego. Została w całości przygotowana wewnętrznie przez biuro komunikacji i marketingu spółki.
"Szerokie dotarcie do odbiorców, odkłamanie mitów oraz przedstawienie idei CPK wraz z pakietem informacji na temat korzyści społecznych z przedsięwzięcia to główne założenia działań, które będą realizowane do grudnia tego roku" - informuje CPK w materiałach prasowych.
Centralny Port Komunikacyjny z kampanią informacyjną
CPK wchodzi w etap szczegółowych projektów i to zarówno dla Portu Solidarność (którego wariant inwestorski został zaprezentowany w czerwcu), jak i pierwszych odcinków kolejowych (projektowanie pierwszego zadania inwestycyjnego już trwa). Prace przygotowawcze toczą się już na 1300 z 2000 km planowanych nowych linii, ponadto spółka finalizuje podpisanie umowy ramowej z 8 wykonawcami na prace budowlane.
- Kampania CPK Story jest integralnym elementem nadrzędnej platformy komunikacyjnej #KierunekCPK, w ramach której prowadzimy działania przybliżające i ukazujące ludzką twarz projektu inwestycyjnego. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona społeczeństwa, ponieważ CPK będzie oddziaływać na życie praktycznie każdego z nas. Nie tylko tych, którzy obecnie podróżują pociągami, samolotami czy autami, ale także osób, które nie mogą korzystać z transportu publicznego, a dzięki CPK ich miejscowości zyskają połączenia z różnymi regionami oraz całym krajem. Dzięki temu otworzą się przed nimi nowe możliwości zawodowe, edukacyjne, zwiększy się dostępność wydarzeń kulturalnych. Chcemy pokazać Polakom, że ta inwestycja sprawi, że będą mogli po prostu podróżować szybciej, bezpieczniej i wygodniej. Wokół CPK narasta wiele mitów, a tą kampanią chcemy się z nimi zmierzyć. Będziemy zatem informować, informować i jeszcze raz informować - mówi Łukasz Franiak, dyrektor biura komunikacji i marketingu spółki.
Powstaje strona CPK Story
Elementem spajającym całość projektu informacyjnego jest strona internetowa cpkstory.pl. Przybliża ona zarówno historię transportu lotniczego i kolejowego w Polsce, począwszy od 1910 roku, jak i 50 lat idei centralnego lotniska dla naszego kraju.
Jak informują twórcy kampanii, "CPK Story pokazuje co udało się już zrealizować oraz przedstawia wymierne korzyści z powstania CPK dla Polski w różnych obszarach – wpływu na gospodarkę, nowych miejsc pracy, rozwoju infrastruktury komunikacyjnej, transportu towarów drogą lotniczą i wielu innych".
Materiały przygotowane na potrzeby kampanii pojawią się m.in. w przestrzeni online, diplay’u, mediach społecznościowych i serwisach VOD (TVP, Polsat oraz WP). W blokach reklamowanych sieci kin KinAds będzie prezentowany film promocyjny.
Stałe elementy kampanii CPK Story, w postaci wystawy o historii awiacji i kampanii billboardowej, będą obecne również w przestrzeni i na tarasie widokowym lotniska Chopina.
Cała kampania, plan działań oraz zakup mediów zrealizowane zostały w całości przez biuro komunikacji i marketingu spółki Centralny Port Komunikacyjny.
Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny chce w kampanii "odkłamać mity" na swój temat