SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub

Do grona klientów obsługiwanych przez dom mediowy MullenLowe MediaHub dołączył carVertical, startup prowadzący ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej.

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.

 - carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych - mówi Ewa Góralska, dyrektorka zarządzająca MullenLowe MediaHub.

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu.  Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.

Zespół dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, business development dDirectora, Macieja Niepsuja, buying directora oraz Marka Racławskiego, head of TV department.

Dołącz do dyskusji: carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl