SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu

Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 3 lata.

 

Call Center Poland przez 3 najbliższe lata zajmie się obsługą zewnętrznej infolinii sprzedażowej Tauronu. W ramach umowy będzie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące, korespondencję e-mail. Do zadań firmy należeć będzie też obsługa połączeń i czynności back office związanych z wykorzystaniem systemów takich jak m.in. wideoczat, czat, system obiegu dokumentów.

Tauron szacuje, że liczba połączeń przychodzących miesięcznie wyniesie ok. 1 000 godzin.

Umowę zawarto na 3 lata. Wartość kontraktu opiewa na blisko 4,47 mln zł netto (bez Vat).

 

Dołącz do dyskusji: Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl