SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King, McDonald's i Subway wykorzystują ChatGPT do promocji swoich kanapek

Sieć fast food McDonald's, Burger King oraz Subway wykorzystały sztuczną inteligencję do tego, by pokazać, że to właśnie ich kanapki są najlepsze.

W ciągu ostatniego tygodnia zarówno McDonald's, jak i Burger King wyśmiewali się nawzajem przy pomocy sztucznej inteligencji. Każdy fast food zadał ChatGPT różne pytania, aby udowodnić, jak kultowe lub duże są ich kanapki.

Zaczęło się od akcji brazylijskiego McDonald's - ten fast food zapytał ChatGPT, który burger jest najbardziej kultowy. Padła odpowiedź, że to Big Mac. Firma informacje te wykorzystała na billboardach, na których pojawiły się grafiki z tekstem wygenerowanym przez sztuczną inteligencją. Kampania prowadzona była pod hasłem „A.I’m lovin’ it!”.

W odpowiedzi na akcję konkurenta, Burger King umieścił swoje billboardy tuż przy reklamach McDonald’s. Postanowił dowiedzieć się od ChatGPT, która kanapka jest największa. Odpowiedź brzmiała: Whooper. Firma tę informację umieściła na swoich reklamach outdoorowych.
Zarówno w reklamach McDonald's, jak i Burger Kinga napisy umieszczono tak, by wizualnie przypominały warstwy w kanapce.

Teraz do akcji przyłączyła się sieć fast food Subway, która zapytała ChatGPT, która z trzech kanapek (Subwaya, Burger Kinga czy McDonald's) jest najdłuższa. Odpowiedź? Według ChatGPT pod względem wielkości zarówno Whopper, jak i Big Mac są „znacznie mniejsze niż kanapka o długości stopy”, którą oferuje Subway. Marka zamieściła te informacje na swoim plakacie (jego autorem jest agencja Saatchi&Saatchi) i ulokowała swoje billboardy z tą reklamą obok już istniejących reklam McDonald's i Burger Kinga.

Franki Goodwin, dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi, powiedział: - Dużo się mówi o ChatGPT i chociaż staramy się nie dać się zbytnio wciągnąć w modne trendy, nie mogliśmy się powstrzymać przed włączeniem się do tej rozmowy. To wielki moment dla Subway wraz z wprowadzeniem nowego menu. Co możemy powiedzieć – ChatGPT mówi, że oni też są najwięksi.

 

Dołącz do dyskusji: Burger King, McDonald's i Subway wykorzystują ChatGPT do promocji swoich kanapek

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
no to nas załatwiła ta inteligencja ;)
odpowiedź