Burda wydaje magazyn „Claudia Apetyt”
„Claudia Apetyt” to nowy magazyn kulinarny wydawnictwa Burda International Polska. Dwumiesięcznik, który zadebiutuje na rynku w piątek 19 września br., kierowany będzie do pasjonatów gotowania i osób zainteresowanych zdrowym stylem życia.
W magazynie firmowanym marką miesięcznika „Claudia” znajdą się m.in. takie działy jak „Dania na każdy dzień” (łatwe przepisy dla zapracowanych), “Dania na weekend” (przepisy na eleganckie potrawy) czy „Sezon” (przepisy na danie sezonowe). Tytuł ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Jego redaktor prowadzącą została Katarzyna Błońska.
Pierwsze wydanie pisma „Claudia Apetyt” wspiera kampania promocyjna w magazynach i serwisach internetowych należących do Burda International Polska, w punktach sprzedaży HDS, a także działania w mediach społecznościowych oraz akcje mailingowe.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
„Claudia Apetyt” pojawi się także w wersji na tablety i w formie e-wydania. Wraz z pojawieniem się drugiego numeru ruszy zaś strona internetowa Apetytonline.pl.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Claudia” w I półroczu br. wyniosła 211 533 egz. (zobacz wyniki wszystkich miesięczników poradnikowych).
Dołącz do dyskusji: Burda wydaje magazyn „Claudia Apetyt”